• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samodzielne treningi.
#1
Siemanko, gram w kosza hobbistycznie i systematycznie, nie raz z dłuższymi przerwami, choć ostatnio 2 razy w tyg. to minimum.(1.5 roku). Poczytałem trochę tematów o treningach i wszędzie pisaliście, grać, grać i jeszcze raz grać :D Ja już trochę pograłem '"malutkie" doświadczenie mam.

Chciałbym popracować nad moim wyskokiem oraz panowaniem nad piłką.

Wzrost: 180cm
Waga: 81kg
Kondycja: Dobra/Bardzo Dobra
Wiek: 19

Proszę o jakieś ciekawe porady, bo jeśli chodzi o samodzielne treningi to jestem zielony.

Pozdro.

Jeśli chodzi o uczęszczanie na treningi, to już odpada. Jestem za stary:shy:
Najlepszy raper w polsce Eldo, znacie?
Najlepsze trio - Parias?
  Odpowiedz
#2
Siemanko ! Dokładniej napisze ci później , ale na razie tak :

Z twoim wiekiem można już spokojnie trening na wyskok , żadnego nie próbowałem , więc ci nie doradzę jaki najlepszy , ale w dziale treningi wszystko znajdziesz . Jeśli chodzi o panowanie nad piłką to różnego rodzaju kozły np. 1 min po lewej stronie , 1 min po prawej , 1 min przed siebie , 1 min po lewej , wysokie-niskie i tak samo z resztą . Kozioł za plecami 1-2 min . 8-emka .

Wracając do wyskoku .
-Możesz robić przysiady , brzuszki , pompki , różnego rodzaju skoki .

- Oraz takie małe ćwiczonko : 10-15 podskoków dotykając ręką tablicy/obręczy , potem trucht na 2 stronę boiska i znowu 10-15 podskoków . Ilość powtórzeń zależy od kondycji.

PS: Wzrost masz podobny do mnie ;) Ja mam 180-181 , ale 14 lat ( 3 lutego 15 ) . Jestem troszkę za chudy ( mam około 55-60 kg ) . Kondycję mam b.dobrą . Gram w klubie .

PS2: Trening na wyskok w tym wieku jest dobry , a nawet zalecany . Ale pamiętaj ! Skok jest dostosowany do masy ciała i nie bardzo lubi dodatkowe obciążenie ;) Czyli ciężarkom na nogi i inne części ciała mówimy nie :)

Jeśli chcesz coś więcej wiedzieć , pisz .