• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Joł
#1
Mam na imie Radek, w kosza gram od 9 miesięcy. Trenuję w juniorach. Mam 16 lat. Codziennie grywam na lokalnym boisku. Mam dobrą ekipę do gry w kosza, mam nawet jeden juz filmik ktory dodam tutaj. Pozdrawiam i mam nadzieje, że forum przyda mi się w moim codziennym zyciu.
  Odpowiedz
#2
siemano ! :)
Piękny jest wschód słońca widziany z boiska...
  Odpowiedz
#3
W twoim codziennym życiu to sie chyba do niczego nie przyda, ale fajnie będzie jak będziesz zaglądał :D

Skaczecie spoko, tylko te piłeczki jakieś takie.. Maleńkie..
[Obrazek: brownjpg.jpg]

Jeśli lubisz koszykówkę NBA zajrzyj czasem na Toronto Raptors Polska.
  Odpowiedz
#4
a no rzeczywiscie male sie wydaja, nie zauwazylem wczesniej
Piękny jest wschód słońca widziany z boiska...
  Odpowiedz
#5
Pilka jest prawidlowej wielkości, ale ma juz z 3 lata wiec się starła ładnie. Hmm jasne ze mi sie przyda do codziennego życia, bo basket to moj styl życia i jest moją codziennoscia ;)
  Odpowiedz
#6
Siemka, może coś więcej :) ? Wzrost,waga, jump :D ?
  Odpowiedz
#7
185cm 83kg jump cos okolo 60 cm
  Odpowiedz
#8
Witaj

Te kosze są wymiarowe ? ;) Chyba troszeczkę mniejsze co ? 2.95 ?
"To become a champion is the result of hard work and dedication but all champions start with a dream"
  Odpowiedz
#9
napisal ze kosze wymiarowe
http://street-ball.info/showthread.php?tid=548&page=8
Piękny jest wschód słońca widziany z boiska...
  Odpowiedz
#10
Masz napewno wyższy wyskok, jeśli kosze są wymiarowe, sam sobie policz :D 185 + 60 to tylko 240, musiałbyś mieć 80cm ręce, żeby wsadzić na wymiarowym.

Znaczy co ja mówie, 80 cm ręce to może i każdy z nas ma, ale ty musiałbyś sięgać 80cm ponad głowę :D.