• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indywidualny trening z Tomaszem Smorawińskim zawodnikiem TBL i Tomaszem Baranem
#1
to chyba pierwszy Polski tutorial streetballowy na youtube
  Odpowiedz
#2
Fajne :D ! Niech więcej robiom takich filmów, przydałby się trening kozła.
  Odpowiedz
#3
Nie, właśnie takie są dobre. Ja zawsze jestem przeciwny uczeniu ludzi podstaw i już myślałem że i ten klip taki będzie. Ale nie - autorzy postawili pewien przedział. Nie zrobisz ani jednego z tych ćwiczeń będąc np. laikiem takim jak ja :P

Wie ktoś gdzie można kupić tą 2kg piłke? Pierwsze.. Pierwsze widze, że tak to ujme.
[Obrazek: brownjpg.jpg]

Jeśli lubisz koszykówkę NBA zajrzyj czasem na Toronto Raptors Polska.
  Odpowiedz
#4
chyba chodzi o lekarską która też powinna się odbijać przy użyciu większej siły
  Odpowiedz
#5
Nie, to normalna piłka do kosza, tylko że cięższa, słuzy wylącznie do treningu, a nie do grania czasem :D
  Odpowiedz
#6
No przecież nie mam zamiaru nią grać, tylko właśnie pytam gdzie ją kupić :D Jakby miała jakąś pożądną cenę to bym się spytał jutro trenera czy sobie kupić czy nie :P

Przydałoby mi się, bo mam wolnego kozła, nie mam na tyle siły żeby tą piłkę szybciej kozłować :)
[Obrazek: brownjpg.jpg]

Jeśli lubisz koszykówkę NBA zajrzyj czasem na Toronto Raptors Polska.
  Odpowiedz
#7
http://www.gobasket.pl/71-pilka-spalding...ainer.html - tu masz taką cięższą piłkę, do treningu rzutu, podań itp.

Piłka lekarska nie jest raczej do odbijania... Ale za to baaardzo poprawia siłę rzutu, technikę rzutu, podania itp. , ale nie można nią ćwiczyć codziennie długo. Po prostu ręce muszą odpocząć od ciężaru ( oczywiście w kosza tym czasie normalnie można grać ;> )
"To become a champion is the result of hard work and dedication but all champions start with a dream"
  Odpowiedz
#8
O fak jednak nie chcę :D 175zł. Dzisiaj jadę na rozmowę z trenerem, może mają taką piłke :D
[Obrazek: brownjpg.jpg]